Monday 29 April 2013

Lizaimi Bin Mohd Lihin


Lizaimi Bin Mohd Lihin

Purple Diamond



Persoalan ‘Mengapa’ adalah kunci kejayaan saya.
Saya merupakan seorang jurutera kira-kira 13 tahun sebelum saya menyertai MonaVie. Pada satu masa, saya melihat seorang pengedar membuat pembentangan kepada seseorang di dalam kedai kopi bersebelahan meja saya. Saya meminta dia untuk membentangkan kepada saya juga. Sebaik sahaja saya tahu tentang MonaVie, saya mengkaji di internet tentang peluang perniagaan ini dan akhirnya memutuskan untuk menyertai dan memulakan perniagaan MonaVie. Keputusan kukuh, dan persoalan “mengapa” membuat saya berjaya di dalam perniagaan ini. Sebaik sahaja saya menyertai MonaVie, saya terus bergerak ke hadapan dan percaya kepada apa yang saya melihat. Persoalan “mengapa” amat penting dalam pembinaan perniagaan dan ia akan membawa perniagaan anda ke tahap yang baru. Kenaikan tahap ke Purple Diamond amat bermakna kepada saya. Kebanyakan kita adalah orang biasa, dan saya lihat kebanyakan daripada downline saya menyertai MonaVie tanpa apa-apa pengetahuan tentang perniagaan berangkai tetapi sekarang mereka sudah berjaya ataupun lebih baik dari itu. Mereka mencipta satu kehidupan lebih bermakna bersama MonaVie dan saya percaya MonaVie mempunyai suatu pakej hebat,  peluang perniagaan dan produk-produk yang dapat menyediakan nilai sempurna kepada semua orang.

No comments:

Post a Comment