Monday 29 April 2013

Ling Kiu Ping


Ling Kiu Ping

White Diamond



Ikhlas dan gigih membangunkan dan membina kumpulan teras.
2 tahun lepas, saya adalah seorang sekretariat dari Sibu, Sarawak yang menyertai beberapa syarikat rangkaian tempatan sebelum perniagaan syarikat ditamatkan. Rakan baik saya Esther memperkenalkan saya kepada MonaVie dan membuatkan saya mengkaji dan mendalami syarikat antarabangsa ini.  Akhirnya saya memutuskan untuk menyertai MonaVie dengan galakan upline saya dari Australia iaitu Shelly Ke. Saya berjaya menganjurkan parti cuba rasa pertama di rumah dan membina pasukan pertama saya. Saya membangunkan dan membina perniagaan saya dengan keikhlasan dan kegigihan kerana saya percaya melalui platform ini, saya boleh berkongsi jus buah yang berkhasiat ini dan juga peluang ini kepada orang lain tanpa mengira umur, bangsa, agama, dan warganegara. Dengan membina kumpulan teras tanpa mana-mana konflik kepentingan, ia akan membawa pasukan ke peringkat lebih tinggi. MonaVie adalah seperti sebuah keluarga yang besar, ia direstui oleh mereka yang lain dan ia menyebarkan rahmat kepada mereka yang memerlukan, contohnya projek MORE. Kejayaan bergantung kepada kesungguhan hati, cara pemikiran yang menentukan segalanya, sediakan matlamat, bertindak dan capailah matlamat anda. MonaVie adalah syarikat yang anda pasti boleh melaburkan masa dan tenaga. Pada masa yang sama, bina diri anda secara berterusan, selalu bersyukur dan bergerak ke hadapan untuk satu kehidupan lebih bermakna.

No comments:

Post a Comment